ICT waarborg klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product of dienst. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. U kunt hiervoor een mail sturen naar info@ictsg.nl. Hebben wij meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
U kunt er van uit gaan dat wij iedere klacht heel serieus op pakken. Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht dan kunt u gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICT waarborg door het bemiddelingsformulier in te vullen op hun website.


 

logo_ICTwaarborg_150x150_white